Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

"Cheers To" Painting


5 σχόλια:

  1. πέρασα να πω μιά καλησπέρα-)))
    δεν ξέρω αν έχω εγώ το πρόβλημα,αλλά αυτή η εικόνα δεν ανοίγει με τίποτα-(((και θέλω να το δω-))
    α!!Μήπως μπορείς να βγάλεις τη λεκτική επαλήθευση στα σχόλια,γιατί και δεν βοηθάει,αλλά τρώει και χρόνο-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ είμαι πάλι!!-)
    ευχαριστώ για την απάντησή σου,η οποία μου άνοιξε τα μάτια.Ναι,είναι λόγου κακής συνδεσης εδω στο χωριουδάκι μας.Επέμενα όμως και κατάφερα με κόπο να απολαύσω την παρουσίαση του Barry.Για αυτό και η εισαγωγή με το μπαρμπαλεδάκι που μπεκροπίνει...χιχι
    στην υγειά του!!!-)))
    και όσο για τη λεκτική επαλ.ε δεν πειράζει,μη σε κουράζω-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το βίντεο!!!σ'ευχαριστούμε Άγγελε!!!Να περνάτε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τόκ τόκ τόοοοοοοκ!!!!!!!!!!!!!
    που είσαι?Χάθηκες
    πέρασα για μία καλημέρα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...