ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:
1.Εποξικό αστάρι 1 η 2 επιστρώσεις
2.Αυτοκαθαριζόμενο ή Βινυλικό
υφαλόχρωμα 2 η 3 επιστρώσεις
1.Εποξικό αστάρι 1 η 2 επιστρώσεις
2.Αυτοκαθαριζόμενο ή Βινυλικό
υφαλόχρωμα 2 η 3 επιστρώσεις
προετοιμασία Προτού περάσετε το χρώμα σε ένα καινούριο σκάφος με gel-coat, είναι σημαντικό να απομακρύνετε πιθανά υπολείμματα κεριού, παραφίνης, σιλικόνης κλπ, που έχουν χρησιμοποιηθεί για να αφαιρεθεί η μούχλα από το σκάφος. Πλύνετε την επιφάνεια με νερό και σαπούνι . Αφήστε το να στεγνώσει και τρίψτε το ελαφρά με γυαλόχαρτο ώστε να γίνει ματ. |
Επιφάνειες που βρίσκονται κάτω από το νερό: 1. Ασταρώνουμε με 2 το λιγότερο αλλεπάλληλες στρώσεις από ΡRIMER epoxy χωρίς να βάψουμε πάνω απο την ίσαλογραμμή 2. Γυαλοχαρτάρουμε ελαφρά . Αν κατά το γυαλοχαρτάρισμα παρουσιαστούν σοβαρές ανωμαλίες , έτσι ώστε να διακρίνεται η ενίσχυση με υαλοβάμβακα , τότε θα πρέπει οπωσδήποτε πριν βάψουμε με PRIMER, να στοκάρουμε το μέρος αυτό με εποξειδικό στόκο ελεύθερου διαλύτη. 3. Βάφουμε με υφαλόχρωμα 2 στρώσεις. Την δεύτερη στρώση την περνάμε μετά απο 3 ώρες το καλοκαίρι ή την επόμενη ημέρα τον χειμώνα. Οι στρώσεις θα πρέπει να είναι 2 ή περισσότερες ώστε να αντέχει το υλικό και να μην ξεφλουδίζει στις μεγάλες ταχύτητες 4.η επιλογή του υφαλοχρωματος πρεπει να γίνει προσεκτικά γιατί το κάθε σκάφος πρέπει να βάφετε με το δικό του υφαλόχρωμα ανάλογα με την ταχήτητα του σκάφους. |
Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ Άγγελε και για αυτή την ανάρτηση.